The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management – Mattia Marmo
Mattia Marmo
Master's thesis
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Abstract:
Brand and brand equity are terms that have been discussed for decades without having a shared outcome, especially in the automotive industry. This Master Thesis has the goal of discussing these topics in relation with the brand Fiat, strong competitor in the European market since its foundation. The changes in the customer perception, the issues and opportunities that the brand is facing are going …moreAbstract:
Značka a hodnota značky jsou pojmy, o kterých se diskutuje již desetiletí, a to obzvlášť v automobilovém průmyslu, aniž by bylo dosaženo jednotného názoru. Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat tyto témata ve vztahu k značce Fiat, která je již od svého vzniku silným hráčem na Evropském trhu. Práce se zabývá změnami ve vnímání spotřebitelů, a také problémy a příležitostmi jimž tato značka …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69137
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jan Bockstefel
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69137
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Využití Business Inteligence při tvorbě pohledu Customer 360-degree pro společnost v automobilovém průmyslu
Pavel Černý -
Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept
Artem Khlynin -
Zlepšení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u dodavatele pro automobilový průmysl
Alena Turková -
Analýza a řešení neuznaných reklamací od zákazníka u dodavatele pro automobilový průmysl.
Petr Jurák -
Česká kulturní diplomacie v Itálii
Matěj Habětín -
Der Konflikt um Böhmen in der 1848/49er Revolution und die öffentliche Wahrnehmung dieses Konflikts im Deutschen Bund ohne Österreich. Mit Beispielen aus Baden, Bayern, Preußen, Sachsen und dem Königreich Hannover. Boj o českou otázku v revolučním roce 1848/49 a vnímání tohoto konfliktu veřejností v Německém spolku mimo Rakousko. Na příkladu Bádenska, Bavorska, Pruska, Saska a Hannoverského království.
Michael Sebastian BECHTER -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
Zdeněk Řeháček