Analýza procesu vyšetřování leteckých nehod malých letadel do 2 250 kg v ČR – Patrik Matzke
Patrik Matzke
Bakalářská práce
Analýza procesu vyšetřování leteckých nehod malých letadel do 2 250 kg v ČR
Analysis of Process of Air Accident Investigation of Small Aircraft up to 2 250 kg in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vyšetřováním leteckých nehod malých letadel do 2 250 kg. V první části je popsán legislativní rámec procesu vyšetřování leteckých nehod, současná struktura organizací, institucí, předpisů a nařízení. Druhá kapitola analyzuje vyšetřování leteckých nehod, kde je také rozebrán systém hlášení, i s přiloženými formuláři. Na tuto kapitolu navazuje návrh vývojového diagramu vyšetřování …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the investigation of civil aviation accidents, small aircraft up to 2 250 kg. In the first part it is described the legislative framework of the process of the investigation of aircraft accidents, the current structure of organizations, institutions, legislation, and regulation. The second chapter analyzes the investigation of aircraft accidents, where there is also dismantled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Vojtěch Graf
- Oponent: Vladimír Smrž
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATZKE, Patrik. \textit{Analýza procesu vyšetřování leteckých nehod malých letadel do 2 250 kg v ČR}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/urndug/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Technologie letecké dopravy / Technologie letecké dopravy
Práce na příbuzné téma
-
Lidský faktor jako příčina vzniku letecké nehody
Karel Novotný -
Návrh a implementace hardwarového zařízení pro letový simulátor kluzáku L-13 Blaník
Jáchym Kučera -
Návrh alternativního elektrického pohonu letounu L13 Vivat
Eva Raichlová -
Historie a vývoj vodních cest v České Republice a kanál D-O-L
Libor Mráz -
Výpočet stability a řiditelnosti motorového kluzáku L-13 SE Vivat
Jan Freisleben