Fundamentální analýza akcie The Coca-Cola Company – Lukáš Masák
Lukáš Masák
Bakalářská práce
Fundamentální analýza akcie The Coca-Cola Company
Fundamental analysis of The Coca-Cola Company stock
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá fundamentální analýzou akcie The Coca-Cola Company. Cílem práce je stanovení vnitřní hodnoty této akcie a vyslovení investičního doporučení. Fundamentální analýza probíhá na globální, odvětvové a firemní úrovni přístupem top-down. Globální analýza se soustředí na makroekonomické veličiny ovlivňující akciové trhy a valuační ukazatele. Odvětvová analýza blíže zkoumá specifika …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with fundamental analysis of The Coca-Cola Company stock. The main goal is to assess an intrinsic value of this stock and to express an investment recommendation. Fundamental analysis is performed on global, industry and company level using top-down approach. Global analysis is focused on macroeconomic factors affecting stock market and valuation measures. Industry analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84049
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Petr Musílek
- Oponent: Vladislav Vacek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84049
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Komparace úspěšnosti aplikace poměrových metod fundamentální analýzy a dividendově diskontních modelů na vybraném vzorku akcií
David Kučírek -
Fundamentální analýza vybraných společností z bankovního sektoru
Daniel Hruška -
Fundamentální analýza akcie The Coca-Cola Company
Martin Škurek -
Fundamentální analýza akciových společností Coca Cola a Pepsi
Jaroslav Šnajdar -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Ohodnocení akcie společnosti Coca Cola
Tomáš Hazucha -
Fundamentální analýza akcie Coca-cola
Zdeněk Bláha -
Marketing Strategy of Coca-Cola
Nadezhda Kolesnik