Výukové metody využívané v profesní přípravě zdravotnického asistenta – Bc. Marie NEDBÁLKOVÁ
Bc. Marie NEDBÁLKOVÁ
Diplomová práce
Výukové metody využívané v profesní přípravě zdravotnického asistenta
The teaching methods used in the training of the Medical Assistant
Anotace:
Diplomová práce seznamuje se vzdělávacím programem Zdravotnický asistent, profilem absolventa s akcentem na klíčové a odborné kompetence. Přináší přehled základních teoretických poznatků v oblasti výchovně vzdělávacího procesu, týkajícího se zejména participace učitele, žáka a vyučovacích metod na vzdělávání zdravotnického pracovníka. Praktická část práce sestává z prezentace výsledků anonymního dotazníkového …víceAbstract:
The Master´s degree thesis gets acquainted with the educational programme called Medical Assistant, the graduate´s profile and emphasizes key and professional competences.It brings a summary of basic theoretical knowledge in the field of educational process focused particularly on impact of a teacher and a student and teaching methods on education of the health care personnel. The practical part consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 15. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Anna Krátká, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEDBÁLKOVÁ, Marie. Výukové metody využívané v profesní přípravě zdravotnického asistenta. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Práce na příbuzné téma
-
Výukové metody využívané ve výuce somatologie na středních zdravotnických školách
Lenka TYLAJKOVÁ -
Diagnostická kompetence a diagnostické metody učitelů základní školy
Martina Klímová -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Kamila Říhová -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Nicole Nesnídalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva