Význam a funkce instrumentálního souboru ve školní praxi – Bc. Klára Benešová, DiS.
Bc. Klára Benešová, DiS.
Diplomová práce
Význam a funkce instrumentálního souboru ve školní praxi
Significance and role of an instrumental ensemble at school practice
Anotace:
Diplomová práce “Význam a funkce instrumentálního souboru ve školní praxi“ pojednává o roli instrumentální a kolektivní hry ve vzdělávacím procesu na základní škole. Je rozdělena na tři části. V úvodní kapitole se zabývá postavením nástrojové hry v historii českého základního vzdělávání. V následující pak vlivu instrumentálních činností na rozvoj osobnosti. Třetí část je věnována problematice hudebních …víceAbstract:
Diploma work “Significance and role of an instrumental ensemble at school practice” deals with a role of an instrumental and collective playing in education at primary school. Thesis is divided into three parts. The first chapter includes status of instrumental playing in history of Czech primary education. The following part pursues influence of instrumental playing on the child's personality. Third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x3he6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloš Šmerda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství hudební výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba a odkaz hudební skupiny ABBA (zaměřeno na vokální a instrumentální úpravy pro školní ansámbly)
Jindřich FIŠER -
"Konzervička" vokálně - instrumentální soubor
Dana Šťastná -
The Musical Instruments and Genres among Minangkabau, West Sumatra
Gabriela Szabová -
Obchodní a marketingové využití internetu v e-shopu s hudebními nástroji Music City
Petr Voruda -
Music and Singing in Relation to Foreign Language Acquisition and Learning
Tímea Petrovičová -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Schulwerk Carla Orffa. Možnosti Schulwerku plnit požadavky RVPG v rámci hudební výchovy na vyšších a čtyřletých všeobecných gymnáziích v České republice
Eva Libichová -
Česká Orffova škola
Hana TVRDÁ