Petr Voruda

Bakalářská práce

Obchodní a marketingové využití internetu v e-shopu s hudebními nástroji Music City

Business and marketing usage of the internet in the musical instrument e-shop Music City
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem internetu, bez kterého si současnost dokážeme jen těžko představit, a vztahuje se k e-shopu s hudebními nástroji Music City. Práce osvětluje vývoj internetu a fakta, na kterých závisí přístup k němu. Dále je popsáno využití internetu převážně pro komerční účely a jsou nastíněny způsoby založení e-shopu. Cílem praktické části je představit Music City z komplexního …více
Abstract:
The bachelor thesis elaborates on the phenomenon internet, which nowadays rules our lives and affects the musical instruments e-shop Music City as well. The thesis describes the evolution of the internet and deals with the facts, on which the access to internet depends. Furthermore the thesis relates to the usage of the internet for commercial purposes and the ways of establishing e-shop are discussed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54494

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod