Lucie SLABOCHOVÁ

Bachelor's thesis

Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování

The credibility of selected Czech influencers and its impact on consumer behaviour
Abstract:
Tato práce si klade za cíl zjistit, zda velikost sledujícího publika ovlivňuje kredibilitu vybraných českých influencerů na Instagramu, kteří propagují vybrané módní e-shopy a jak kredibilita českých influencerů ovlivňuje nákupní rozhodnutí. Dále se zabývá zjištěním, jaké faktory ovlivňují kredibilitu influencera a jak se liší vnímání kredibility influencerů napříč demografickými skupinami. S rostoucím …more
Abstract:
This thesis aims to investigate whether the size of the following audience influences the credibility of selected Czech influencers on Instagram who promote selected fashion e-shops and how the credibility of Czech influencers influences purchasing decisions. It also explores what factors influence influencer credibility and how influencer perceptions of credibility differ across demographic groups …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Jana Šimsová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLABOCHOVÁ, Lucie. Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management