Lucie SLABOCHOVÁ

Bakalářská práce

Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování

The credibility of selected Czech influencers and its impact on consumer behaviour
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zjistit, zda velikost sledujícího publika ovlivňuje kredibilitu vybraných českých influencerů na Instagramu, kteří propagují vybrané módní e-shopy a jak kredibilita českých influencerů ovlivňuje nákupní rozhodnutí. Dále se zabývá zjištěním, jaké faktory ovlivňují kredibilitu influencera a jak se liší vnímání kredibility influencerů napříč demografickými skupinami. S rostoucím …více
Abstract:
This thesis aims to investigate whether the size of the following audience influences the credibility of selected Czech influencers on Instagram who promote selected fashion e-shops and how the credibility of Czech influencers influences purchasing decisions. It also explores what factors influence influencer credibility and how influencer perceptions of credibility differ across demographic groups …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Jana Šimsová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLABOCHOVÁ, Lucie. Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management