Analýza konkurenční pozice podniku Hotel Záviš s.r.o. – Bc. Roman Pešek
Bc. Roman Pešek
Bakalářská práce
Analýza konkurenční pozice podniku Hotel Záviš s.r.o.
Analysis of the competitive position of a particular company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenční pozice podniku Hotel Záviš s.r.o. Předmětem této práce je aplikace strategických metod využívaných při analyzování vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, za účelem zjištění konkurenční pozice.Abstract:
This bachelor thesis analyzes the competitive position of Hotel Závišs.r.o. This thesis is the application of strategic techniques used in analyzing the internal and external environment of the company in order to establish a competitive position.Klíčová slova
Hotel Záviš s.r.o. Porterův model 5 sil Analýza zdrojů specifických příležitostí Finanční analýza Analýza konkurence Strategické hodiny SWOT analýza konkurenční pozice Hotel Závišs.r.o. Porter´s Five Forces Analysis Source Analysis Of Specific Opportunities Financial Analysis Analysis Of Competition Strategic clock SWOT Analysis competitive position
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gln3l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Petr Mulač, Ph.D.
- Oponent: Ing. Gabriela Mádlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Fine Ware Third Millennium BC Pottery from Khabur Basin Project in the area of Jebel Abd al-Aziz and Khabur Basin Regions: as a complementary Source of Information on Settlement Distribution Pattern
Hana Koubková -
Analýza konkurenční pozice firmy General weld, s. r. o.
Tomáš Hajný -
Analýza marketingového mixu spoločnosti ST. NICOLAUS - trade, a.s.
Kristína Poláková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová -
Analýza konkurenční pozice firmy Stavebniny Jiří Beneš
Monika Prachařová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Michal Hajný -
Analýza konkurenční pozice Agrico s.r.o.
Milan Šindler -
Analýza konkurenční pozice podniku Hotel Garni
Václav Brůžek