Kristína Poláková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu spoločnosti ST. NICOLAUS - trade, a.s.

The Analysis of the marketing mix of the company ST. NICOLAUS - trade, Inc.
Abstract:
This thesis analyses the marketing mix of ST. Nicolaus - Trade, PLC, a company whose primary business is the sale of alcoholic spirits. The work is divided into three chapters. It contains 13 pictures, 12 graphs, 3 tables and 18 annexes. Chapter one outlines theory and methodology to explore key marketing mix principles as they relate to ST. Nicolaus - Trade, PLC. Building on this, Chapter two begins …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce bola analýza marketingového mixu spoločnosti ST. Nicolaus – trade, a.s., ktorej hlavným zameraním je predaj alkoholických nápojov. Práca je rozdelená do troch častí. Obsahom je 13 obrázkov, 12 grafov, 3 tabuľky a 18 príloh. V prvej teoreticko-metodologickej časti sme detailne špecifikovali nástroje marketingového mixu popisom produktu, ceny, distribúcie a marketingovej komunikácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu