Bc. Renáta Pyšnová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o.

Marketing strategy of Skalka Family park, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o. začíná vymezením teoretických východisek zkoumané problematiky s důrazem na marketing služeb. Cílem je zhodnotit stávající marketingovou strategii společnosti a navrhnout doporučení pro zlepšení využívání marketingových činností a nástrojů. V praktické části je popsán postup marketingového výzkumu včetně analýzy dat a vyhodnocení …more
Abstract:
Bachelor thesis entitled Marketing strategy of Skalka Family park, s.r.o. it begins by defining the theoretical starting points of the researched issue with an emphasis on service marketing. The goal is to evaluate the company´s current marketing strategy and propose recommendations for improving the use of marketing activities and tools. The practical part describes the process of marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: Lubomír Černý, MSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné