"Think different" aneb Apple pod vedením Steva Jobse – Bc. Barbora Růžičková
Bc. Barbora Růžičková
Master's thesis
"Think different" aneb Apple pod vedením Steva Jobse
"Think different", that is Apple headed by Steve Jobs
Abstract:
Tato závěrečná práce je studií marketingových aktivit společnosti Apple a jejího spoluzakladatele Steva Jobse. Tato americká společnost je zajímavá tím, že patří k nejúspěšnějším na celosvětovém trhu v oboru spotřební a počítačové elektroniky. Svět uživatelů informačních technologií se dělí na „jablíčkáře“ a „ostatní“. Společnost Apple je vybudována na silných marketingových základech, které jí nastavil …moreAbstract:
My dissertation is study of marketing activities of Apple Company and the co-founder Steve Jobs. This company Apple is one of the most successful worldwide corporations in branch of consumer and computer electronics. The world of information technology users is segmented into “apples” and “the rest”. The Apple Company is built on the strong marketing foundations, which were set by Steve Jobs. The goal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ofdqh/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychologické aspekty v rámci investičných rozhodnutí
Veronika Krásna -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková