"Think different" aneb Apple pod vedením Steva Jobse – Bc. Barbora Růžičková
Bc. Barbora Růžičková
Master's thesis
"Think different" aneb Apple pod vedením Steva Jobse
"Think different", that is Apple headed by Steve Jobs
Anotácia:
Tato závěrečná práce je studií marketingových aktivit společnosti Apple a jejího spoluzakladatele Steva Jobse. Tato americká společnost je zajímavá tím, že patří k nejúspěšnějším na celosvětovém trhu v oboru spotřební a počítačové elektroniky. Svět uživatelů informačních technologií se dělí na „jablíčkáře“ a „ostatní“. Společnost Apple je vybudována na silných marketingových základech, které jí nastavil …viacAbstract:
My dissertation is study of marketing activities of Apple Company and the co-founder Steve Jobs. This company Apple is one of the most successful worldwide corporations in branch of consumer and computer electronics. The world of information technology users is segmented into “apples” and “the rest”. The Apple Company is built on the strong marketing foundations, which were set by Steve Jobs. The goal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ofdqh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty v rámci investičných rozhodnutí
Veronika Krásna -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková