Anežka Horová

Bakalářská práce

Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky Balenciaga

New media in the fashion industry using Balenciaga as an example

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na uplatnění nových médií v módním průmyslu. Problematika je představena na značce Balenciaga, se kterou v současné době spolupracují například umělci Jon Rafman a Yilmaz Sen. Na konkrétním příkladu jejich spolupráce se značkou popíšeme vztah jejich vlastní tvorby a komerčního prostředí (reklama, módní přehlídky, fashion film). Rozebereme využívání původně nekomerčních …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the application of new media in the fashion industry. The issue is presented on the brand Balenciaga, which is currently working with artists such as Jon Rafman and Yilmaz Sen. On a concrete example of their cooperation with the brand we describe the relationship of their own production and commercial environment (advertising, fashion shows, fashion film). We will discuss …více
 

Klíčová slova

módní průmysl

Klíčová slova

digitální média

Klíčová slova

Rafman Jon 1984-

Klíčová slova

reklama a propagace

Klíčová slova

marketing
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
  • Vedoucí: Dita MALEČKOVÁ
  • Oponent: Hana JANEČKOVÁ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 1. 2020 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna