Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky Balenciaga – Anežka Horová
Anežka Horová
Bakalářská práce
Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky Balenciaga
New media in the fashion industry using Balenciaga as an example
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na uplatnění nových médií v módním průmyslu. Problematika je představena na značce Balenciaga, se kterou v současné době spolupracují například umělci Jon Rafman a Yilmaz Sen. Na konkrétním příkladu jejich spolupráce se značkou popíšeme vztah jejich vlastní tvorby a komerčního prostředí (reklama, módní přehlídky, fashion film). Rozebereme využívání původně nekomerčních …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the application of new media in the fashion industry. The issue is presented on the brand Balenciaga, which is currently working with artists such as Jon Rafman and Yilmaz Sen. On a concrete example of their cooperation with the brand we describe the relationship of their own production and commercial environment (advertising, fashion shows, fashion film). We will discuss …víceKlíčová slova
módní průmyslKlíčová slova
digitální médiaKlíčová slova
reklama a propagaceKlíčová slova
marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: Dita MALEČKOVÁ
- Oponent: Hana JANEČKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková