Analýza spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy – Natálie Gojová
Natálie Gojová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy
Consumer Behaviour Analysis on the Men´s Formal Fashion Market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy. V teoretické části jsou charakterizovány teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristika trhu pánské společenské módy. Další část je praktická, ve které se zaměřím na metodiku shromažďování dat a analýzu spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy. Následně jsou pak navrženy …moreAbstract:
The thesis deals with consumer behaviour analysis on the men´s formal fashion Market. In the theoretical part are the starting points of consumer behaviour and characteristics of the men´s social fashion market. The next part is practical in which will focus on the data collection methodology and the analysis of consumer behaviour on the men´s social fashion market. Subsequently recommendations are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149509
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: David Grendysa
- Reader: Kamila Poláková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GOJOVÁ, Natálie. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Available from: https://theses.cz/id/uswwxs/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Společenská role módy na prahu svobody: Demokratizace odívání po pádu železné opony
Iveta Zikmundová -
Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou
Eliška Vámošová -
Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou
Filip Foltas -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza