Analýza spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy – Natálie Gojová
Natálie Gojová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy
Consumer Behaviour Analysis on the Men´s Formal Fashion Market
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy. V teoretické části jsou charakterizovány teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristika trhu pánské společenské módy. Další část je praktická, ve které se zaměřím na metodiku shromažďování dat a analýzu spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy. Následně jsou pak navrženy …viacAbstract:
The thesis deals with consumer behaviour analysis on the men´s formal fashion Market. In the theoretical part are the starting points of consumer behaviour and characteristics of the men´s social fashion market. The next part is practical in which will focus on the data collection methodology and the analysis of consumer behaviour on the men´s social fashion market. Subsequently recommendations are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedúci: David Grendysa
- Oponent: Kamila Poláková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Společenská role módy na prahu svobody: Demokratizace odívání po pádu železné opony
Iveta Zikmundová -
Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou
Eliška Vámošová -
Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou
Filip Foltas -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza