Analýza interaktivních nástrojů zvyšování finanční gramotnosti – Anna-Marie Bergerová
Anna-Marie Bergerová
Bakalářská práce
Analýza interaktivních nástrojů zvyšování finanční gramotnosti
Analysis of Interactive Tools Increasing Financial Literacy
Anotace:
Práce je věnována finančnímu vzdělávání na středních školách v České republice se zaměřením na využití interaktivních nástrojů. Cílem práce je tvorba finanční počítačové hry na základě analýzy vybraných současných interaktivních nástrojů pro zvyšování finanční gramotnosti. Prototyp hry byl vytvářen za použití technologie Godot engine a po dokončení byl otestován 90 žáky středních škol. Získané poznatky …víceAbstract:
The thesis is devoted to financial education in secondary schools in the Czech Republic with a focus on the use of interactive tools. The aim of the thesis is to create a financial computer game based on the analysis of selected current interactive tools for increasing financial literacy. The prototype of the game was created using Godot engine technology and after completion it was tested with 90 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xwe7u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Gabriela Oškrdalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Nešleha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Finanční produkty jako téma finančního vzdělávání na SŠ
Patrik KOTALA -
Finanční gramotnost klientů společnosti Partners Financial Services, a.s.
Nikola Tolarova -
Finanční gramotnost studentů posledního ročníku obchodních akademií
Radka Popelková -
Finanční gramotnost v projektovaném kurikulu
Karel Ševčík -
Finanční gramotnost jako podnikatelský plán
Lucie Vrabelová -
Computer Games Evidence Web-based Application
Eduard Štefan Mlynárik -
Vizualization of AI algorithms for computer games
Jan Dvořák -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo