Gamifikace jakožto participativní nástroj rozvoje smart cities – Dalibor REITER
Dalibor REITER
Bachelor's thesis
Gamifikace jakožto participativní nástroj rozvoje smart cities
Gamification as a participatory tool for the development of smart cities
Anotácia:
Cílem této práce je zhodnocení možnosti využití městského modelu Moravské Ostravy a Přívozu ve hře Cities: Skylines jako jeden z nástrojů participativního plánovaní. Teoretická část práce je rozdělena na tři části. První část pojednává o konceptu gamifikace a představuje základní informace o tomto konceptu. Dále jsou popsány základní prvky gamifikace. V práci je také popsáno využití gamifikace v participativním …viacAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the possibility of using the urban model of Moravská Ostrava and Přívoz in the game Cities: Skylines as one of the tools for participatory planning. The theoretical part of the thesis is divided into three parts. The first part discusses the concept of gamification and presents basic information about this concept. Then the basic elements of gamification are described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
- Vedúci: Mgr. Alexandr Nováček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REITER, Dalibor. Gamifikace jakožto participativní nástroj rozvoje smart cities. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Geography / Economical Geography and Regional Development
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.