Faktory ovlivňující přesnost úsudků v českém forecastingovém turnaji – Adam Kouba
Adam Kouba
Master's thesis
Faktory ovlivňující přesnost úsudků v českém forecastingovém turnaji
Factors influencing the accuracy of judgements in the Czech forecasting tournament
Anotácia:
Práce zkoumá vliv šesti vybraných faktorů na přesnost prognózy budoucnosti. Pět faktorů je spojených s mírou aktivity prognostika při jejím vytváření a jeden je jeho psychologická vlastnost otevřenosti vůči novým informacím. Faktory aproximující míru aktivity jsou počet napsaných komentářů, délka těchto komentářů, počet hlasů získaných těmito komentáři, počet aktualizací dané prognózy a čas věnovaný …viacAbstract:
This paper examines the influence of six selected factors on the accuracy of judgemental forecasts. Five factors are associated with the degree of engagement of the forecaster in its generation and one is the psychological trait of active open-mindedness. The factors that approximate the engagement level are the number of comments written, the length of these comments, the number of votes received …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedúci: Lucie Vrbová
- Oponent: Lukáš Hána
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Forecasting Accuracy and Understanding Economic Relationships by Integrating Machine Learning and Econometrics
Yelyzaveta Shebalkova -
Vyhodnocení přesnosti prognóz ČNB a jejich srovnání s očekáváním finančních trhů
Adriana Wałoszková -
Wisdom of Crowds: Do Women Play a Different Role?
Tatiana Bessonova -
Kvalitativní prognózování – moudrost davů v praxi
Daniel Prošek -
Využití moudrosti davu v marketingovém výzkumu
Zuzana JANEČKOVÁ