Tvorba obchodní strategie podniku – Ing. Eleonóra Baculáková
Ing. Eleonóra Baculáková
Master's thesis
Tvorba obchodní strategie podniku
Business strategy generation
Abstract:
The presented master thesis “Business strategic generation” deals with the theory and practice of strategic management. The theory of small and medium-sized enterprises as well as essential qualification for market success are the parts of the theoretical part. The focus is on the description of general strategic analysis process, on which basis the optimal strategy is formulated. In the pragmatic …viacAbstract:
Predmetom predloženej diplomovej práce „Tvorba obchodnej stratégie podniku“ je teória a prax strategického riadenia. Teoretická časť sa zaoberá teóriou malých a stredných podnikov a predpokladmi pre ich úspech na trhu. Ťažisko teoretickej časti leží v popise všeobecného postupu vypracovania strategickej analýzy podniku a z neho vyplývajúcej tvorby stratégie. V praktickej časti sú aplikované teoretické …viacKľúčové slová
Malý a stredný podnik hodnota pre zákazníka strategické riadenie vízia a ciele podniku externé a interné faktory podniku Porterov model konkurenčných síl SWOT analýza obchodná stratégia podniku (Small and medium-sized enterprise customer value strategic management firm’s mission and goals external and internal firm’s factors Porter’s five forces analysis SWOT analysis business strategy)
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tgep5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Obchodná stratégia podniku v sektore malých vesmírnych satelitov
Vratko Kapuš -
Vplyv obchodnej stratégie na hospodársky rast podniku
Jana Lučová -
Marketingová stratégia podniku Goblins, s.r.o.
Patrícia Ben Seghaier -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov