Didaktická hračka jako prostředek rozvoje dítěte předškolního věku – Michaela Svárovská
Michaela Svárovská
Diplomová práce
Didaktická hračka jako prostředek rozvoje dítěte předškolního věku
Educational toys as a means of develompent of preschool age children
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zjištění, zda učitelky MŠ využívají pro rozvoj osobnosti dítěte předškolního věku didaktickou hračkou, zda pochopily podtatu využití didaktické hračky v edukačním procesu a zda-li se v MŠ nachází dostatečné množství tohoto materiáluAbstract:
This thesis focuses on ascertainment whether kindergarten teachers use for the personal development of preschool age children, educational toys, if they understood principle of usage of educational toy in the kirdengarten situated sufficient quantities of this material
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Eva Šmelová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Edukační hračky k podpoře rozvoje pregramotnosti dítěte předškolního věku
Tereza Hejníčková -
Didaktické hračky
Tereza PETÁKOVÁ -
Edukační proces u pacienta po abdominoplastice
Barbora Petrželková -
Edukační proces u pacienta s Crohnovou chorobou
Mariana Demianiv -
Edukační proces u pacienta s operaci TEP kyčelního a kolenního kloubu
Michaela Trojanová -
Edukační proces u pacienta s implantátem bonebridge
Jitka Jakubcová -
Edukační proces u dárce krevní plazmy
Věra Fousová
Název
Vložil
Vloženo
Práva