Personální marketing při náboru nových zaměstnanců – Bc. Gabriela Adamcová
Bc. Gabriela Adamcová
Master's thesis
Personální marketing při náboru nových zaměstnanců
HR marketing in recruitment
Abstract:
Diplomová práce se věnuje externímu personálnímu marketingu ve vybraném podniku a důvodům nedostatku profesionálních řidičů na trhu práce. Cílem práce je při zhodnocení současného personálního marketingu ve společnosti XY a na základě dat získaných z dotazníkového šetření, pozorování a polostrukturovaných rozhovorů navrhnout vhodnou marketingovou strategii k získávání nových zaměstnanců. Součástí práce …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on external HR marketing in a selected company and the reasons for the lack of professional drivers on the labour market. The aim of the thesis is to evaluate the current HR marketing in the company XY and to propose an appropriate marketing strategy to attract new employees based on the data obtained from a questionnaire survey, observations and semi-structured interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMCOVÁ, Gabriela. \textit{Personální marketing při náboru nových zaměstnanců}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/utpz0u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Adamcová, Gabriela. Personální marketing při náboru nových zaměstnanců. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti
Nikola MALÁ -
Marketingová strategie personální agentury REED se zaměřením na cílovou skupinu v IT oblasti
Barbora Procházková -
Návrh marketingové strategie pro personální agenturu
Adéla Kolínová -
Návrh marketingové strategie pro vybranou personální agenturu
Kateřina Müllerová -
Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.
Monika HAJSKÁ -
Návrh funkční strategie rozvíjející se soukromé společnosti v oblasti zdravotnictví
Ivana Krejčí -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Michal Bártek -
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Kristián Vencl