Marketingová komunikace zdravotnického zařízení – Bc. Hana LUJCOVÁ
Bc. Hana LUJCOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace zdravotnického zařízení
Marketing communication of a medical institution
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci v rámci zdravotnických zařízení. Zabývá se především marketingovými nástroji ve zdravotnictví, marketingem ve stomatologii a měřením spokojenosti klientů. Cílem výzkumné části diplomové práce bylo zhodnotit marketingovou komunikaci kliniky Smile Factory s.r.o., analyzovat, jak je vnímána jejich klienty a případně navrhnout nové způsoby pro zlepšení …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing communication within healthcare facilities. It mainly deals with marketing in healthcare, marketing in dentistry and measuring client satisfaction. The aim of the research part of the diploma thesis was to evaluate the marketing communication of the clinic Smile Factory s.r.o., to analyze how it is perceived by their clients and possibly suggest new ways to improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Vladimír Vančura, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUJCOVÁ, Hana. Marketingová komunikace zdravotnického zařízení. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta zdravotnických vědMagisterský studijní program / obor:
Organizace a řízení ve zdravotnictví / Organizace a řízení ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve zdravotnictví
Hana Kudrnová -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni
Název
Vložil
Vloženo
Práva