Bc. Klára Růtová
Master's thesis
Začínající učitel
The beginning teacher
Anotácia:
Diplomová práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou subjektivně vnímané podmínky začínajících učitelů. V teoretické části se zaměřuje na učitele a charakteristiku učitelské profese, především se však věnuje začínajícímu učiteli, jeho profesní přípravě, procesu uvádění do praxe, podmínkám jeho práce a problémům, s nimiž se učitelé novicové v období profesní adaptace setkávají. V praktické části práce …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to discover subjectively perceived conditions of beginning teachers. In the theoretical part the thesis focuses on teachers and characteristics of teaching profession. It is mainly devoted to beginning teachers, their training programme, process of introduction to profession, conditions of their job and problems they encounter during their initial phase. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Petr Urbánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Růtová, Klára. Začínající učitel. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / AJ-OV
Práce na příbuzné téma
-
Problematika začínajících učitelů v počátcích jejich praxe
Petra KRÝSMANOVÁ -
Proces uvádění začínajících učitelů na prvním stupni základní školy pohledem jeho aktérů
Edita Staňková -
Uvádění začínajících učitelů v základních uměleckých školách
Martin KACHLÍK -
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Sandra Bejdáková -
Uvádění učitelů na 1. stupni základní školy: příklad inspirativní praxe
Veronika Slaninková -
Jak začínající učitelé vnímají svoji autoritu. Použití metody čistého jazyka pro výzkum myšlení začínajících učitelů
Václav Vydra -
Začínající učitelé geografie: očekávání a realita
Kateřina Prášilová -
Začínající učitel a zdraví
Veronika Krylová
Názov
Vložil
Vložené
Práva