Market Segmentation - Case Study of a Selected Company – Radka Szabová
Radka Szabová
Diplomová práce
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Návrh metodologie segmentace zákazníků vybrané společnosti
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá segmentací trhu ICT spoleností s ohledem na vybranou společnnost Project ?Engeneering (personální agenturu zaměřenou na nábor ICT specialist). Tato společnost má svoji zavedenou marketingovou strategii založenou na osobním přístupu, spolehlivosti, flexibilitě, znalosti ICT prostředí, která je komunikována zákazníkům. Teoretická část diplomové práce poskytuje přehled přístupů …víceAbstract:
This diploma thesis deals with market segmentation of ICT companies with regard to the selected company Project ?Engineering (personnel agency focused on recruitment ICT specialists). This is an existing company, which has their marketing strategy based on personal approach, reliability, flexibility, knowledge of the ICT industry which is communicated to their potential customers. The theoretical part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Market analysis of agritourism in the Krasnodar territory
Maria Umanskaya -
Analysis of E-government and Digital Society Indicators in Selected Countries
Lorraine Tinashe Majo -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Application of multivariate statistical methods for football player analysis
Igor Kalashnikov -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateryna Ryzhuk -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva