Lokální festival Horečka fest a jeho rostoucí marketing – Nikola Svrčková
Nikola Svrčková
Bakalářská práce
Lokální festival Horečka fest a jeho rostoucí marketing
Local festival Horečky fest and its increasing marketing
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingu lokálního hudebního festivalu Horečky fest. Práce je rozdělena na část teoreticky-metodologickou a část analytickou. První, teoretická část poskytuje základní terminologii zaměřenou na event marketing, marketingové nástroje a hudební festivaly obecně. Praktická část implementuje teorii na konkrétní reálnou situaci Horečky festu, zaměřuje se na jeho vývoj až do …víceAbstract:
This thesis deals with marketing of a local music festival Horečky fest. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical part, offers basic terminology aimed at event marketing, means of marketing and music festivals in general. The practical one applies the theory on real-life situation of Horečky fest with emphasis on its evolution until this day, especially in its marketing. The data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73904
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Jakub Grosman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73904
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Hudební festival Mighty Sounds – případová studie
Michaela Oulehlová -
Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka
Barbora ČERNÁ -
Festival Let it Roll
Jan Braunšleger -
Regionální hudební festivaly v České republice. Festival Za poklady Broumovska.
Sára Nepilá -
Hudební festival – případová studie
Tereza Poláková -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků