Nikola Svrčková

Bakalářská práce

Lokální festival Horečka fest a jeho rostoucí marketing

Local festival Horečky fest and its increasing marketing
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingu lokálního hudebního festivalu Horečky fest. Práce je rozdělena na část teoreticky-metodologickou a část analytickou. První, teoretická část poskytuje základní terminologii zaměřenou na event marketing, marketingové nástroje a hudební festivaly obecně. Praktická část implementuje teorii na konkrétní reálnou situaci Horečky festu, zaměřuje se na jeho vývoj až do …více
Abstract:
This thesis deals with marketing of a local music festival Horečky fest. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical part, offers basic terminology aimed at event marketing, means of marketing and music festivals in general. The practical one applies the theory on real-life situation of Horečky fest with emphasis on its evolution until this day, especially in its marketing. The data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Jakub Grosman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73904