Kateřina Maryšková

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie společnosti North Czechia Jerky

Design of North Czechia Jerky’s Marketing Strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem nově vznikající společnosti North Czechia Jerky, která bude vyrábět a prodávat sušené maso neboli jerky. Cílem práce je právě sestavení marketingového plánu, který vychází z plánu podnikatelského, jenž stanovuje podnikovou strategii. Teorie vymezuje marketingové pojmy, jako marketingový mix a marketingová strategie. Jako data vpraktické a metodologické …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with creating a marketing plan for North Czechia Jerky, a new producer and seller of dried meat by another name, jerky. The thesis aims to create a marketing plan based on a business plan that sets an overall business strategy. The theoretical part defines marketing terms such as marketing mix and marketing strategy. In the practical and methodological part, online data of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Václav Nedvídek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86591