Nákupní zvyklosti hotelových hostů v České republice – Jitka Štrossová
Jitka Štrossová
Master's thesis
Nákupní zvyklosti hotelových hostů v České republice
Shopping behaviour of hotel guests in Czech Republic
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat nákupní zvyklosti hotelových hostů ve čtyřhvězdičkovém hotelu Yasmin. A na základě zjištěných údajů navrhnout konkrétní specifické návrhy služeb a produktů, které by pomohli být nápomocny při zvýšení prodeje. Práce se v teoretické části zabývá pojmem hotelový průmysl, hotel, jeho rozdělení. Dále hotelový host, rozdělení hotelových hostů, multikulturní rozdíly. Následuje …viacAbstract:
The goal of thesis is to find out the shopping habits of hotel guests in the four-stars hotel Yasmin. And based on the observed data suffest concrete proposals for specific products ans services tahat could assist in increasing sales. The thesis deals in the theoretical part concept of the hotel idustry, the hotel and your distribution. Next described hotel guests, his distribution and multicultural …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13291/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTROSSOVÁ, Jitka. \textit{Nákupní zvyklosti hotelových hostů v České republice}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/uuj8qi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
-
Zmeny v spotrebiteľskom správaní hotelového hosťa
Dominika Stredňáková -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy
Martin Zacha -
Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích
Aneta Pernicová -
Nákupní chování spotřebitelů v oblasti módy
Natálie Šemberová