Bc. Jakub KOCOUREK

Bakalářská práce

Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu

Comparative analysis of web pages of companies which are selling computer components on the Internet
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a porovnat webové stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu. Teoretická část popisuje prostředí Internetu a faktory ovlivňující tvorbu webových stránek. Praktická část je zaměřena na samotnou analýzu jednotlivých internetových obchodů a popis jejich nejvýraznějších vlastností.
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze and compare web pages of companies, which are selling computer components on Internet. The theoretical part describes Internet environment and factors influencing creation of web pages. Analysis focuses on individual web shops and description of their most significant qualities.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7463

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Štěpán Prachař

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOCOUREK, Jakub. Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace