Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu – Bc. Jakub KOCOUREK
Bc. Jakub KOCOUREK
Bakalářská práce
Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu
Comparative analysis of web pages of companies which are selling computer components on the Internet
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a porovnat webové stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu. Teoretická část popisuje prostředí Internetu a faktory ovlivňující tvorbu webových stránek. Praktická část je zaměřena na samotnou analýzu jednotlivých internetových obchodů a popis jejich nejvýraznějších vlastností.Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze and compare web pages of companies, which are selling computer components on Internet. The theoretical part describes Internet environment and factors influencing creation of web pages. Analysis focuses on individual web shops and description of their most significant qualities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7463
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCOUREK, Jakub. \textit{Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/uuppie/.
Jak správně citovat práci
KOCOUREK, Jakub. Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty online nakupování v podmínkách specializovaného podniku internetového obchodu
Jovanka Linhartová -
Návrh a implementace internetového obchodu s využitím Open Source CMS
Igor Achatov -
Hodnocení elektronického obchodu
Viktor Seige -
Vliv obchodních parametrů na obrat internetového obchodu
Daniela Pulkrábková -
Hodnocení elektronického obchodu.
Nela Švancarová -
Nákupní chování zahraničních zákazníků internetového obchodu firmy VariCAD, spol. s r.o.
Hana Žáková -
Analýza návštěvnosti internetového obchodu s nábytkem
Vít Kahánek -
Komparace kamenného a internetového obchodu z hlediska preferencí spotřebitelů
Kateřina Tlapáková