Josef ŠTĚPÁNEK, DiS.

Bachelor's thesis

Marketing vzdělávacích institucí

Marketing in Educational Institutions
Abstract:
Práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii pro konkrétní střední odbornou školu a tím ji dostat více do podvědomí veřejnosti. Po získání veškerých dostupných informací ohledně současného způsobu propagace, financování, vývoje počtu studentů konkrétních oborů, nákladů na propagaci a účinnosti těchto nástrojů je pomocí dotazníkového šetření sestavena nejefektivnější varianta a nová strategie …more
Abstract:
The aim of this thesis is to propose a new marketing strategy for a specific secondary school and thus to get it more into the public aware. After obtaining all available information about the current way of promotion, funding, development of the number of students in specific fields, costs of promotion and effectiveness of these tools, the most effective option and new strategy that the school should …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠTĚPÁNEK, Josef. Marketing vzdělávacích institucí. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická