Marketing vzdělávacích institucí – Josef ŠTĚPÁNEK, DiS.
Josef ŠTĚPÁNEK, DiS.
Bakalářská práce
Marketing vzdělávacích institucí
Marketing in Educational Institutions
Anotace:
Práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii pro konkrétní střední odbornou školu a tím ji dostat více do podvědomí veřejnosti. Po získání veškerých dostupných informací ohledně současného způsobu propagace, financování, vývoje počtu studentů konkrétních oborů, nákladů na propagaci a účinnosti těchto nástrojů je pomocí dotazníkového šetření sestavena nejefektivnější varianta a nová strategie …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose a new marketing strategy for a specific secondary school and thus to get it more into the public aware. After obtaining all available information about the current way of promotion, funding, development of the number of students in specific fields, costs of promotion and effectiveness of these tools, the most effective option and new strategy that the school should …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNEK, Josef. Marketing vzdělávacích institucí. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
Co si myslí studenti sociální politiky a sociální práce o studiu sociální politiky a sociální práce
Vítězslav Mužík -
Jednání o Dohodě o zóně volného obchodu mezi Evropskou unií a Mercosurem
Kristýna Hutová -
Studium sociální práce na církevních školách - role teologie ve studiu a křesťanského zázemí školy z pohledu nevěřících studentů. - pokus o kvalitativní výzkum
Lenka RICHTEROVÁ -
Komunikace o vysokoškolském studiu v rodinách s první generací studentů
Klára Volfová