Marketingová strategie značky Kérastase Paris – Tereza Kůsová
Tereza Kůsová
Bakalářská práce
Marketingová strategie značky Kérastase Paris
Marketing strategy of Kérastase Paris
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií značky Kérastase Paris spadající pod firmu L'Oréal. Cílem práce je kriticky zhodnotit změny marketingového a komunikačního mixu značky Kérastase Paris během koronavirové krize v roce 2020, zjistit, jak kadeřníci této značky vnímají přesun vzdělávacích akcí do online prostředí a navrhnout doporučení pro další směřování značky. V první kapitole …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of Kérastase Paris which belongs to the L'Oréal group. The main purpose of the thesis is to critically evaluate changes in marketing and communication mix of Kérastase Paris during the coronavirus crisis in 2020, find out how hairdressers perceive educational activities moved to the online environment and suggest recommendations on further development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82889
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Lucie Hartová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82889
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Keywords analysis of the tweets of three chosen politicians during the coronavirus crisis in March 2020
Kateřina ADAMSKÁ -
Ekonomické a sociální dopady dlouhodobé migrace v období let 2010–2020 na státy EU se zaměřením na koronavirovou krizi
Jaromír Drlík -
Analýza dopadu koronavirové krize na českou Extraligu ledního hokeje mezi lety 2020 a 2022
Lukáš Vopat -
Export firmy Budějovický Budvar za koronavirové krize v roce 2020
Oliver Pánek -
Prohloubilo euro koronavirovou krizi na Slovensku v roce 2020?
Karel Pokorný -
Wandel des tschechischen und bayerischen Arbeitsmarktes 2015-2022 am Beispiel ausgewählter Kreise in den Regionen Pilsen, Südböhmen und Oberpfalz, Niederbayern
Eva TESÁRKOVÁ -
Analýza dopadů krizí 2007-2009 a 2020-2021 na nezaměstnanost v ČR
David Vlasák -
Koronavirová krize v online diskurzu vybraných sociálních sítí na jaře roku 2020
Klára ZAVADILOVÁ