Tereza Kůsová

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky Kérastase Paris

Marketing strategy of Kérastase Paris
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií značky Kérastase Paris spadající pod firmu L'Oréal. Cílem práce je kriticky zhodnotit změny marketingového a komunikačního mixu značky Kérastase Paris během koronavirové krize v roce 2020, zjistit, jak kadeřníci této značky vnímají přesun vzdělávacích akcí do online prostředí a navrhnout doporučení pro další směřování značky. V první kapitole …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of Kérastase Paris which belongs to the L'Oréal group. The main purpose of the thesis is to critically evaluate changes in marketing and communication mix of Kérastase Paris during the coronavirus crisis in 2020, find out how hairdressers perceive educational activities moved to the online environment and suggest recommendations on further development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Lucie Hartová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82889