Marcela HORÁČKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Marketing communication of a selected nonprofit organization
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané neziskové organizace. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace ve vybrané organizaci a navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení této situace. Práce se dělí na tři části - teoretickou, praktickou a návrhovou. V práci je nejprve přiblížena problematika neziskových organizací a marketingové komunikace a její …more
Abstract:
The presented thesis is focused on the marketing communication of a selected nonprofit organization. The goal is to evaluate the present state of the marketing communication in the chosen organization and to propose recommendations for the improvement of the present situation. The whole work consists of three main sections - theoretical, practical and proposals. First of all, the issue of nonprofit …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORÁČKOVÁ, Marcela. Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/