Jitka Váchová

Diplomová práce

Marketingová situační analýza trhu s pivem v České republice

Marketing Situational Analysis of the Beer Market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je v teoretické části popsat faktory, které mají vliv na vstup nového podnikatelského subjektu na trh. Praktická část zahrnuje kroky strategické situační analýzy trhu s pivem v Karlovarském kraji a odhalení zákaznického segmentu. Práce předkládá doporučení pro konkrétní podnik. Jejím cílem je odhalit, zda na trhu s pivem neexistuje zákaznický segment, který je dosud nepokrytý …více
Abstract:
The aim of the theoretical part of this thesis is to describe factors influencing the entry of a new business to the market. The practical part describes individual steps of strategic situation analysis of beer market in the region of Karlovy Vary and reveals customers segment. This thesis presents recommendations for a chosen company. Its aim is to discover a possible existence of a segment which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Miroslav Pavlák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/63675