Marketingová situační analýza trhu s pivem v České republice – Jitka Váchová
Jitka Váchová
Diplomová práce
Marketingová situační analýza trhu s pivem v České republice
Marketing Situational Analysis of the Beer Market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je v teoretické části popsat faktory, které mají vliv na vstup nového podnikatelského subjektu na trh. Praktická část zahrnuje kroky strategické situační analýzy trhu s pivem v Karlovarském kraji a odhalení zákaznického segmentu. Práce předkládá doporučení pro konkrétní podnik. Jejím cílem je odhalit, zda na trhu s pivem neexistuje zákaznický segment, který je dosud nepokrytý …víceAbstract:
The aim of the theoretical part of this thesis is to describe factors influencing the entry of a new business to the market. The practical part describes individual steps of strategic situation analysis of beer market in the region of Karlovy Vary and reveals customers segment. This thesis presents recommendations for a chosen company. Its aim is to discover a possible existence of a segment which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63675
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Miroslav Pavlák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63675
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu - případová studie
Zdeněk Kuneš -
Analýza konkurence hotelu XY
Dominik Gřešák -
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
Petr Beránek -
ANALÝZA TRHU A KONKURENCE VYBRANÉ FIRMY
Jaroslav KYSELA -
Data architecture for financial services industry
Ivana Stanová -
Industry 4.0 for fast fashion companies
Anzhelika Bolatchieva -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
Industry 4.0 -- pripravenosť podnikov v odvetviach
Zuzana Papcunová