Marketingová strategie Qatar Airways – Kateřina Jirmusová
Kateřina Jirmusová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie Qatar Airways
Marketing strategy of Qatar Airways
Anotácia:
Tato bakalářská práce představuje současnou marketingovou strategii společnosti Qatar Airways. Cílem práce je na základě situační analýzy a provedeného marketingového šetření stanovit klady a zápory společnosti a předložit řadu doporučení a podnětů pro zlepšení její marketingové strategie. První kapitola práce se věnuje teoretickému představení letecké dopravy, především její historie, klasifikace …viacAbstract:
This bachelor thesis presents current marketing strategy of Qatar Airways. The aim of the thesis is to determine strengths and weaknesses of the company based on the analysis and marketing research and to propose a number of recommendations to enhance its marketing strategy. The first chapter deals with the theoretical presentation of air transport, especially its history, classification of air carriers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2018
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83040
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83040
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha