Kateřina Jirmusová

Bakalářská práce

Marketingová strategie Qatar Airways

Marketing strategy of Qatar Airways
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje současnou marketingovou strategii společnosti Qatar Airways. Cílem práce je na základě situační analýzy a provedeného marketingového šetření stanovit klady a zápory společnosti a předložit řadu doporučení a podnětů pro zlepšení její marketingové strategie. První kapitola práce se věnuje teoretickému představení letecké dopravy, především její historie, klasifikace …více
Abstract:
This bachelor thesis presents current marketing strategy of Qatar Airways. The aim of the thesis is to determine strengths and weaknesses of the company based on the analysis and marketing research and to propose a number of recommendations to enhance its marketing strategy. The first chapter deals with the theoretical presentation of air transport, especially its history, classification of air carriers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83040

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod