Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont – Michal Wojnar
Michal Wojnar
Bachelor's thesis
Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont
Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont
Anotácia:
Bakalářská práce "Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont" analyzuje marketingovou strategii a marketingový mix materiálu Elvaloy, který je využíván při stavbě silničních komunikací. Hlavní aplikovaná metoda při tomto rozboru se nazývá situační analýza, jejímž prostřednictvím autor porovnává jednotlivé klíčové trhy, zhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy a provádí …viacAbstract:
The bachelor thesis "Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont" is aimed at analyzing the marketing strategy and marketing mix of the Elvaloy material which is used in paving segment. The main applied methodology is called situation analysis through which the author compares individual key markets, reviews internal and external conditions of the company and studies the competition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2010
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Otakar Vacín
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod