Dynamika v pohybove sekvenci a jeji vyznamy – Martina Vetešníková
Martina Vetešníková
Bakalářská práce
Dynamika v pohybove sekvenci a jeji vyznamy
Anotace:
“Dynamika v pohybové sekvenci a její význam” lze nejlépe definovat z pohledu tanečníka. Divák dynamiku i význam pohybu subjektivně vnímá a prožívá, ovšem jeho tělo je v jiných pohybových sekvencích. Tanečník kolega pohyb vnímá subjektivně a současně pohyb realizuje. Pedagog, vychovatel, lektor dynamiku pohybové sekvence a její význam zná. Práce reflektuje taneční aktivity ve školce.Abstract:
"Dynamics in the motion sequence and its meaning" can best be defined from the dancer. The viewer of the dynamics and the importance of movement is subjectively perceived and experiencing, but its body is in other motion sequences. The colleague dancer perceives the movement subjectively while moving the movement. Educator, educator, lecturer of motion sequence dynamics and its importance knows. The …víceKlíčová slova
Vývoj inspirace radost výchova učení se souznění porozumění navázání prožívání sebereflexe
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2021
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/d982n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2021
- Vedoucí: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Hana Halberstadt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/d982n/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Taneční a pohybové divadlo a výchova
Práce na příbuzné téma
-
Inspirace Joyce E. Travelbee pro ošetřovatelství
Věra STASKOVÁ -
Vnímání celoživotního učení se v oblasti sexuální výchovy dospělými v období vynořující se dospělosti
Veronika Slováková -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ -
Didaktika výtvarné výchovy pro žáky se specifickými poruchami učení
Veronika Kriklová -
Metody nápravy dětí se specifickými poruchami učení. U žáků na 1. stupni základní školy
Lada Prokopová -
Učíme se žít – prevence zátěže a stresu u žáků se sluchovým postižením na základě autentických modelových situací
Marie Mištová -
Síla identity - Čistá radost
Michaela ŠŤASTNÁ -
Režijní práce Vlastimila Pešky v Loutkovém divadle Radost (2000 - 2006)
Hana Zobačová