Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě – Bc. Pavel Bílek
Bc. Pavel Bílek
Bakalářská práce
Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Internet marketing through PPC ads in selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit tvorbu a optimalizaci PPC kampaně. V teoretické části se práce zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Dále frameworkem nákupního rozhodování spotřebitele, PPC reklamou a webovou analytikou. V praktické části byl vytvořen účet v reklamním systému Sklik, kde byly spuštěny reklamní kampaně pro vybranou firmu. Dále byla provedena optimalizace reklamních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10238
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Petružálek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Za službu vlasti se (ne)platí? Benefity a výhody československých legionářů v první republice
Sabina Rakušanová -
Analýza, racionalizace a navigace na placená parkoviště ve městě Hluboká nad Vltavou
Jiří Novotný -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
Placená reklama na Facebooku
Zuzana Vrajíková -
Uplatňování zásady "znečišťovatel platí" v právu životního prostředí
Alžběta Kupková -
Ochota platit za vzdělání
Lucia Okániková -
Platíme za bezpečí svobodou? Aktuální opatření zaváděná v Evropě v reakci na terorismus.
Rudolf Kramář -
Návštěvnost v Krkonošském národním parku – ochota platit za kulturní ekosystémové služby a vliv pandemie Covid-19 na návštěvnost v parku
Tomáš Krejčí
Název
Vložil
Vloženo
Práva