Lucie HRDLIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Integrace dětí s ADHD v předškolním věku
Integration of ADHD children in preschool age
Abstract:
Syndrom ADHD představuje poruchu pozornosti spojenou s hyperaktivitou, která se projevuje již od raného dětství. Hlavním cílem je deskripce syndromu ADHD dětí v předškolním věku a identifikace, zda integrace je či není přínosná. Je stanovena jedna hlavní výzkumná otázka: Je integrace dětí se syndromem ADHD v předškolním věku přínosná? Dále jsou stanoveny tři dílčí výzkumné otázky: Je integrace s podporou …moreAbstract:
ADHD Syndrome represents an attention disorder linked to hyperactivity taking shape since early childhood. The main aim is a description of the ADHD syndrome in children at pre-school age, and identification of whether it is or is not beneficial. One main research question is posed: Is integration of children with ADHD at pre-school age beneficial? Further, three other partial questions are posed: …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Marie Bízková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRDLIČKOVÁ, Lucie. \textit{Integrace dětí s ADHD v předškolním věku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Sciences. 2019. Available from: https://theses.cz/id/uvz0df/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRDLIČKOVÁ, Lucie. Integrace dětí s ADHD v předškolním věku. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social SciencesBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Theses on a related topic
-
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
Kristýna RYKROVÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce zákonných zástupců, škol a školských poradenských zařízení při vedení žáků s SVP
Anna HOMOLOVÁ -
Spolupráce základních škol a školských poradenských zařízení v Ústeckém kraji
Michaela LÁLOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights