Bc. Barbora WALDMANNOVÁ

Master's thesis

Projekty související s SDGs a jejich ohlas na sociálních sítích: Analýza profilu WEF na sociální platformě LinkedIn za vybrané období

SDGs-related projects and their response on social media: analysis of WEF?s LinkedIn profile for a selected period
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou videopříspěvků zveřejněných na profilu World Economic Forum (WEF) na platformě LinkedIn. Analýza je zaměřena na projekty související s Cíli udržitelného rozvoje (SDGs) a na jejich ohlas na platformě LinkedIn. Udržitelný rozvoj, případně Cíle udržitelného rozvoje a sociální sítě představují dvě velká témata. Jejich spojení může znamenat velmi silný prostředek změny …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of video posts published on the World Economic Forum (WEF) profile on the LinkedIn platform. The analysis focuses on projects related to the Sustainable Development Goals (SDGs) and their response on the LinkedIn platform. Sustainable development or SDGs and social networks are two big topics. Combining them can be a very powerful change agent for a better …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Jiří Preis, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

WALDMANNOVÁ, Barbora. Projekty související s SDGs a jejich ohlas na sociálních sítích: Analýza profilu WEF na sociální platformě LinkedIn za vybrané období. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/