Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG – Bc. Daniela Bažantová
Bc. Daniela Bažantová
Diplomová práce
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Company product portfolio analysis using the GE and BCG matrices
Anotace:
Práce se zabývá metodami portfolio analýzy pomocí matic BCG a GE a jejich aplikacemi na portfolio firmy Neofyt s.r.o. V práci provádím marketingovou situační analýzu firmy a oboru, ve kterém podniká, pomocí vybraných prvků marketingového mixu, analýzou Porterových sil a analýzou cílového trhu. Na portfolio výrobků a služeb firmy jsem aplikovala matice BCG a GE. S jejich pomocí jsem analyzovala jednotlivé …víceAbstract:
The thesis deals with the methods of portfolio analysis using the BCG and GE matrices and their application to the portfolio of company Neofyt Ltd. In the thesis I perform marketing situational analysis of the company and industry field in which it operates, using selected elements of the marketing mix analysis, Porter's forces and analysis of the target market. The BCG and GE matrices were applied …víceKlíčová slova
Cílový trh doplněk stravy léčivo OTC Porterovy síly portfolio matice BCG portfolio matice GE samoléčba situační analýza zdravotnický prostředek. Food supplement medical device medicinal product Porter's forces portfolio matrix BCG portfolio matrix GE self-medication situational analysis target market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ud40r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Jan Hraško -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Marie Pešková -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Situační analýza vybraného podniku
Robin Študlar