Význam extrémního prožitku v zážitkové pedagogice – Bc. Martin Hálek
Bc. Martin Hálek
Diplomová práce
Význam extrémního prožitku v zážitkové pedagogice
Meaning of extreme experience in experiential learning
Anotace:
Diplomová práce ?Vliv extrémního zážitku v experienční pedagogice? se zabývá vlivem extrémních zážitků na proces učení v rámci experienční pedagogiky. Cílem práce je prozkoumat, jak extrémní zážitky ovlivňují vývoj schopností a dovedností u účastníků a jak mohou být tyto zážitky využity pro dosažení cílů ? životních i vzdělávacích. Teoretická část práce se zaměřuje na definici experienční pedagogiky …víceAbstract:
This thesis "The influence of extreme experience in experiential pedagogy" deals with the influence of extreme experiences on the learning process in experiential pedagogy. The aim of the thesis is to explore how extreme experiences influence the development of skills and abilities in participants and how these experiences can be used to achieve goals ? both life and educational. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Rozkovcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hálek, Martin. Význam extrémního prožitku v zážitkové pedagogice. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství