Segmentace trhu piva ve vztahu k portfoliu vybrané společnosti – Lenka Dudková
Lenka Dudková
Diplomová práce
Segmentace trhu piva ve vztahu k portfoliu vybrané společnosti
Segmentation of beer market in relation to the selected company portfolio
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá porozuměním českého pivního trhu a rozklíčováním spotřebitelských postojů na tomto trhu. Cílem práce je odkrytí segmentů na základě postižení podobností či diferencí mezi spotřebiteli, tak, aby byly z hlediska svých postojů a spotřebního chování vnitřně homogenní a vzájemně heterogenní. Dílčím cílem je následné aplikování těchto poznatků při analýze portfolia společnosti …víceAbstract:
The Master’s thesis deals with understanding of the Czech beer market and consumer attitudes in this market. The goal of this thesis is to find similarities or differences in terms of consumer attitudes and behaviour to uncover the segments which are internally homogeneous and externally heterogeneous. Secondary goal of the thesis is analysis of Molson Coors company portfolio in relation to given segments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jitka Hlušková Vojáčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74007
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Understanding Consumer Behaviour in Service Improvements
Valeriya Chernova -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
Tej Vipul Gajjar -
Impact of Apple's Culture on Consumer Behaviour
Sergio Mauricio Soto Cueto -
Optimalizace produktového portfolia značky Somat
Michaela Hájková -
Výzkum spotřebitelského chování
Filip Koval