Lenka Dudková

Diplomová práce

Segmentace trhu piva ve vztahu k portfoliu vybrané společnosti

Segmentation of beer market in relation to the selected company portfolio
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá porozuměním českého pivního trhu a rozklíčováním spotřebitelských postojů na tomto trhu. Cílem práce je odkrytí segmentů na základě postižení podobností či diferencí mezi spotřebiteli, tak, aby byly z hlediska svých postojů a spotřebního chování vnitřně homogenní a vzájemně heterogenní. Dílčím cílem je následné aplikování těchto poznatků při analýze portfolia společnosti …více
Abstract:
The Master’s thesis deals with understanding of the Czech beer market and consumer attitudes in this market. The goal of this thesis is to find similarities or differences in terms of consumer attitudes and behaviour to uncover the segments which are internally homogeneous and externally heterogeneous. Secondary goal of the thesis is analysis of Molson Coors company portfolio in relation to given segments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jitka Hlušková Vojáčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74007

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod