Hodnocení účinnosti internetové reklamy – Filip Kluger
Filip Kluger
Bakalářská práce
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
Assessing the effectiveness of Internet advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a její efektivitou na internetu. V teoretické části je popsáno, jak souvisí reklama s internetem a marketingem. Dále jsou specifikovány reklamní média, formy reklamního sdělení a také způsoby hodnocení účinnosti internetové reklamy. Praktická část bakalářské práce se věnuje nově vytvořené reklamní kampani pro podnik Cacao Club Teplice na sociální síti Facebook. Jednotlivé …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on advertisement and its effectiveness in the internet. Theoretical part describes how the advertisement is related to internet and marketing. Furthermore, the theoretical part includes the specific advertisement media, forms of promotion as well as the methods of evaluation of internet advertisement efficiency. Practical part of this thesis is devoted to newly created …víceKlíčová slova
Internet Facebook Účinnost reklamy Reklamní kampaň Propagace Sociální síť Marketing Reklama
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Kánská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání
Egor Nefedov -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Ondřej Blažek -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka -
Internetová reklamní kampaň a měření její efektivnosti
Karolína Zavadilová -
Efektivita užití humoru v reklamní kampani
Martina Masná -
Efektivita reklamní kampaně
Martin Koutný
Název
Vložil
Vloženo
Práva